teisipäev, 26. mai 2020

Kevadhommik

Läksin loodusfotograafia koolitusele. Üks kord oli juba ära ja ühe korra saame veel kokku. Koduseks ülesandeks anti teha mõned pildid, mida me siis järgmisel korral vaatame ja analüüsime. Täna oligi see päev, kui otsustasin vara hommikul loodusesse minna. Seda ma tean juba varasemast ajast, et parimad pildid saab hommikul või siis ka õhtul, kui päike pole enam kõrgel. Tegelikult jäin täna ka hiljaks oma minekuga. Päike oli juba tund aega tagasi tõusnud, kui mina oma esimesed klõpsud tegin (ehk kui Arno isaga koolimajja jõudis...).

Täna vedas kõik viltu. Esiteks oli kaste maas ja hein märg ja mu jalad olid kohe varsti läbimärjad. Tuleb kummikud osta. Seetõttu ei teinud ma algul plaanitud pikemat ringi ja olin juba tunni pärast kodus tagasi. Pilte ka väga häid ei saanud. Nädalavahetusel tuleb fotojahti korrata.


Järve ääres õitses metsik õunapuu.




Ja palju toomingaid.


Järv auras.


Vähemalt ühe looma sain pildile! :) Linnud ju lendavad kohe minema, kui neile ligined.


Kastepärlid päikseses sillerdamas.


30.05
Täna käisingi uuesti varahommikul pilte jahtimas. Eile ostsin kummikud (aga need pole üldse mugavad). Tänane fotojaht oli veelgi ebaõnnestunum kui eelmine. Lausa ahastus tuleb peale... Aga eks ma õpin ja arenen, ma loodan. Paar pilti ainult jätsin alles.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

AITÄH, ET LÄBI ASTUSID! RÕÕM OLEKS LUGEDA, MIS MÕTTED SINUL TEKKISID!