pühapäev, 13. juuli 2008

Kohvikussse ja loomaaeda!?

Kohvikusse me siiski ei jõudnud, aga kohvi jõin küll. Kui me reedel Tallinnasse jõudsime, olid meil kõhud hirmus tühjad, sest hommikul polnud aega süüa. Mõtlesime, et ajame odavalt läbi ja võtame loomaaia lähedalt Hesburgerist midagi hamba alla. Jube pettunud olime, sest need hamburgerid olid niiii pisikesed!!! Meil Põlvas on nad ikka oma neli korda suuremad! Aga vähemalt suure nälja saime kustutatud ja võisime rõõmsalt loomaaia poole astuda.

Loomadest ma täna pikka juttu heietama ei hakka. Loomaaias kuluski enamus meie limiteeritud ajast ja plaan õhtupoole veel Vabaõhumuuseumis käia lükkus sujuvalt järgmisele korrale. Selleks peab ikka eraldi päeva võtma. Veidi jalutasime ka kesklinnas ja Raekoja platsil, Keskaja turul. Sikupillist jõudsime ka kiirkorras läbi joosta, tee peale nosimist osta ja oligi vsjoo!

Ma ei tea, kas ma niipea enam tahan Tallinnasse minna... Väga väsitav ja väga kulukas! Ja mis peamine: meie eelmised matkad loodusesse on olnud ikka kordi huvitavamad, mõnusamad ja erilisemad. Kui sa ikka vabas looduses trehvad mõnda erilist lille, looma, liblikat või lindu nägema, on see palju suurem elamus! Mina kui paadunud korteriinimene olen viimasel ajal palju unistama hakanud, kui tore oleks elada oma majakeses kusagil metsa serval, mehel mesipuud ja mul kass! ;) Ma arvasin kaljukindlalt, et ma kunagi, ei iial hakka selliste asjade peale mõtlema! Ja ma arvan nüüdki, et see jääb vaid ilusaks hetke unistuseks. Kuigi, jah, unistustel olla ohtlik kalduvus täituda...

Tegelikult on ikka aeg-ajalt loomaaias ka tore käia.

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

AITÄH, ET LÄBI ASTUSID! RÕÕM OLEKS LUGEDA, MIS MÕTTED SINUL TEKKISID!