teisipäev, 30. juuni 2009

Põlva - Intsikurmu - Rosma - Põlva

Eile tegime siis sellise "väikese" ringi. Kell 5 õhtul hakkasime astuma ja 9 paiku jõudsime koju. Puruväsinutena. Kui eelmisel retkel me mängisime ekstreemsportlasi, siis seekord oli mul kaasas isiklik kunstiline juht! : ) Minul vist jääksid küll pooled asjad nägemata, kui meest kaasas poleks. Ta leiab alati midagi erilist ja oskab õigel hetkel õige suuna valida. Pildistamisel juhendab mind ka agaralt! Keset Põlva linna, Hurda tiigist leidsin mina vesikupud, aga tema vesiroosid!


Võtsime suuna Intsikurmu poole. Seal on järgmine tiik.


Läbi metsa ja sääskede rünnaku jõudsime Rosmale. Sain nüüd ometi pildile jäädvustada meie linna ilusa rahvusliku piiritähise.


Veekogusid oli lausa igal sammul, küll järv, jõgi, tiigid, ojad, kraavid... Seekord polnud vaid lompe! Ühelt kraavikaldalt, või õigemini lausa vees kasvamast leidis mees sellised kaunid õied:


Siis me kolasime veel Rosma krossirajal ja kuidagimoodi olime sattunud juba linna serva Salu tänavasse. Seal jõe ääres avastasime uue linnaosa, kuhu ei-tea-millal olid ahhetamapanevalt kaunid eramud kerkinud. Sinnapoole linnaserva satub küll üliharva. Ei olnud ma seal enne neid majugi iial käinud...

Ja siis... ja siis maandus taamal jõe ääres graatsiliselt sookurg. Olin just neil päevil mehele lubanud, et ükskord ma sookurge pildistan! Ja siin ta oligi! Sain pildi, kuigi zoomiga ja veel arvutis lõigatud ka, aga ikkagi! Küll ma saan kunagi ka kvaliteetse pildi!


Nii palju erilist ühe õhtuga. Päeva "naelaks" kujunes veel valgusfoor Põlva linnas!!! Küll mittetöötav, aga täitsa ehtne! Huvitav, palju meie linna elanikke teab, et meil on valgusfoor? : )

Et mitte otse koju minna, käisime veel Ähniorus minu vanemate pool sees ja puhkasime jalga. Viimane kilomeeter läks tõepoolest jõudsamalt, ilma vahepeatusteta!

Järgmise korrani!
Loodetavasti meeldib teile ka uuendatud blogikujundus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

AITÄH, ET LÄBI ASTUSID! RÕÕM OLEKS LUGEDA, MIS MÕTTED SINUL TEKKISID!