pühapäev, 25. juuli 2010

Taas Viljandis

Puhkus ongi läbi. Sel nädalal veetsin 3 päeva Viljandis. Muidugimõista õel külas ja natuke folgil. Viljandi linn sai jälle natuke tuttavamaks. Kuna juhtus nii, et mees töötab sel suvel Vana-Võidus, siis tuli ta ka paariks õhtuks linna ja neljapäeva hommikul läksin meest tööle saatma. Mind on alati võlunud see koht, kui auto või bussiga Tartu poolt tulles linn paistma hakkab. Sinnani ma siis jalutasingi ja tagasiteel leidsin veel kauneid paiku.






Lõuna paiku suundusime lossivaremetesse folgi avamist vaatama. Ma pole varem folgil käinud. Tavaliselt on mul just selleks ajaks puhkus läbi saanud. Seekord siis õnnestus natuke selle melu sees olla ja see oli väga tore!




Õhtul me läksime hoopis kinno - Shrek´i uut filmi vaatama. Kah kultuuriüritus! :D

6 kommentaari:

  1. Nii mõnus väljasõit! Ja pildid on kiftid. Eriti need majakestega.
    Ma kogu aeg mõtlen, et peaks mõnes Eesti linnas (kasvõi Pärnus) turisti mängima ja pildistamas käima. Kindlasti näeks palju ilusat!

    VastaKustuta
  2. Mina vanasti ikka käisin folgil, aga nüüd kui saarel elan on maa pikk ja lapsed väikesed... (Kõlab täpselt nagu maa külman'd ja kärss kärnas, eksole?)
    Sinu pildid tegid õkva kadedaks. :)

    VastaKustuta
  3. Sa jalutasid suuresti mu kodu- töö- kodu teed. Ja koputanud siis aknale, kui mu koduaknast mööda läksid :D

    VastaKustuta
  4. Kadri, kui ma teaks, missugune su aken on... :D

    VastaKustuta
  5. Tartu tänaval suunaga linna poole oleks parempoolsed majad läbi koputanud, küll siis teaks :D Vihjeks- punane, üle 100 aasta vana ja nurga peal :)

    VastaKustuta
  6. Ahah! Kui ma järgmine kord Viljandisse satun, siis lähen jälle jalutama! :D

    VastaKustuta

AITÄH, ET LÄBI ASTUSID! RÕÕM OLEKS LUGEDA, MIS MÕTTED SINUL TEKKISID!