pühapäev, 5. juuli 2015

Jälle aias

Olen nüüd järjest igal pühapäeval vanemate pool aias pilte teinud. Nii ka seekord. Eelmisel pühapäeval jäi postitus tegemata, nüüd mõned pildid ka eelmisest nädalast.

Ostsin nädal tagasi endale esmakordselt nutika mobiili, mis teeb pilte ka: Sony Xperia M4 Aqua. 13 MP pildid saab sealt välja võluda. Ma esiotsa ei osanud ja tegin 9 MP-ga. Piltidega on nii ja naa. Mõned tulevad välja, mõned ei kõlba kuhugi. Aga ma selles vallas alles algaja ka. Fotoaparaati ei kavatse ma nüüd puhkusele saata, see on ja jääb ikka põhiliseks, mobiilipildid on nii hädavajaduseks. Olgu siis siinkohal ka öeldud, et fotokas on mul Canon PowerShot S5 IS. Peegelkaamerast esialgu vaid unistan.

Panin siia kokku kaks sarnast pilti: vasakpoolne on tavalise fotokaga, parempoolne mobiiliga. See oli ainuke pilt, mis enam-vähem välja tuli. Eks te nüüd võrrelge ja otsustage... Värvid on mobiilipildil justkui õigemad.


Järgmised pildid on kõik ikka tavakaameraga. 
Õrnroosa sõrmkübaralill.



Saialilled - peaaegu kõik õied on erinevad.







Ja nüüd rooside paraad:








 Lõpetuseks põõsaskirsid:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

AITÄH, ET LÄBI ASTUSID! RÕÕM OLEKS LUGEDA, MIS MÕTTED SINUL TEKKISID!