kolmapäev, 28. aprill 2021

Katsetused

Teate, vahel juhtub ikka imesid ka. Olin paar päeva netis surfanud ja erinevaid objektiive võrrelnud. Lõpuks valisin endale välja Canon EF 70-300mm f/4.0-5.6 IS II USM. Põhiline, et ma ei taha suurt ja rasket (sealjuures muidugi väga head ja kallist) toru. Arvasin, et see peaks sobima. Panin ostukorvi... Lõpuks otsustasin, et lükkan selle ostu edasi tulevikku. 

Ja samal õhtul kirjutab üks hea inimene FB-s, et annaks heaperemehelikule kasutajale proovimiseks Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III. Tundus ju põhimõtteliselt sarnane olevat. Kirjutasin talle, et olen huvitatud ja järgmisel päeval oligi objektiiv mul käes. Loomulikult sain kohe aru, milles vahe. Minu jaoks üks tähtsamaid asju - pildistabilisaator - oli puudu. Mina ju põhimõtteliselt statiiviga metsas ei kola. Udupilte aga ka väga teha ei tahaks. 

Läksin loodusesse proovima. No sellised need esimesed pildid siis tulid. Käib kah, aga saab paremini. Vähemalt sain teada, et selllist objektiivi endale ei osta. Aga kui keegi asjatundja juhuslikult satub seda postitust lugema, siis võiks mulle nõu küll anda, kas see esimene objektiiv oleks sobilik. Näiteks lindude pildistamiseks. 

Laenatud objektiiviga tulid sellised pildid, loodetavasti tuleb veel lisa ka lähiajal.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

AITÄH, ET LÄBI ASTUSID! RÕÕM OLEKS LUGEDA, MIS MÕTTED SINUL TEKKISID!