neljapäev, 20. juuni 2019

Põllud

Läksime ratastega maale ja seekord jäid mu kaamerasilma ette suured põllud. Kõigepealt lilla põld, mida algul arvasime lutsernipõlluks, aga siiski kodus guugeldades selgus, et hoopis ida-kitsehernes ehk söödagaleega. 



Nisu. Kunagi ammustel aegadel sai laste värviraamatu järgi selgeks tehtud, missugused on rukis, nisu, oder ja kaer. Senini püsib meeles.



Rukis. Kui nisul pikad ohted puuduvad ja odral on need kõige pikemad, siis rukki ohted on lühemad ja eri pikkusega. Järgmistel piltidel ongi rukkipõld. Selle kohal lendles ka kotkas, aga kahjuks mu kaamera ei võtnud nii kaugelt head pilti.




2 kommentaari:

  1. Väga ilusad põllupildid Sul! Galeegat ei tundud eelmisel aastal meil floristika õpetajad ka kui ma selle kohale vedasin.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tuleb välja, et läbi fotograafia õpib ikka päris palju, eriti mina, kes pean ilmtingimata teada saama, mida ma pildistasin!

      Kustuta

AITÄH, ET LÄBI ASTUSID! RÕÕM OLEKS LUGEDA, MIS MÕTTED SINUL TEKKISID!